طراحی وب ورزشی
نوشته شده توسط : cyrus
 

 

امروزه خبرها، اطلاعات، محصولات، کالاها  و نتایج ورزشی و اموری که در ارتباط با ورزش می باشند، مخاطبین خاص و وسیعی را دارند. بنابراین طراحی سایت ورزشی می تواند نیاز این گروه از افراد را برطرف نماید. گروه سایت های ورزشی و سایت هایی که به اخبار، اطلاعات و نتایج ورزشی می پردازند، باید معتاد کننده باشند! زیرا با توجه به فراوانی این گونه سایت ها، سایتی موفق تر است که اصول معتاد کنندگی از جمله نرخ بالای بروز رسانی، ثبت خبرها و اطلاعات آنلاین و به روز و ... را رعایت کرده باشد.

از موفق ترین این سایت ها در ایران می توان به سایت ورزش3  اشاره کرد. این وب سایت با رعایت نکاتی که در بالا بیان شد و البته تبلیغات تلویزیونی توانسته است علاوه بر ورود کاربران به سایت خود، آنها را در سایت خود ماندگار نماید.

 طراحی سایت ورزشی توسط متخصصین شرکت میهن وب گستر

ظاهر جذاب سایت در طراحی سایت ورزشی در جذب کاربر موثر می باشد زیرا با جذاب نبودن ظاهر، سایت بازدید خود را از دست می دهد. چیدمان ساده، درست و نمایش آشکار متن ها از نکاتی می باشند که در ظاهر یک سایت خبری ورزشی باید در نظر گرفته شود. از دیگر نکات مهم در طراحی سایت ورزشی خبری، استفاده از تکنیک های ایجکس، نمایش بدون رفرش مطالب مهم و به روز رسانی لحظه ای مطالب مانند خبرهای جدید، جداول، نتایج زنده و ... می باشد.

شرکت میهن وب گستر با تجربه و تخصص فراوان در طراحی سایت های مختلف و البته ورزشی در خدمت شما می باشد. تجزیه و تحلیل کامل این نوع سایت ها توسط شرکت میهن وب گستر و در اختیار گذاشتن موضوعات مورد نیاز برای موفقیت یک سایت ورزشی و ارائه تکنیک های بازاریابی و تبلیغاتی در زمینه سایت های ورزشی از دیگر خدماتی است که شرکت میهن وب گستر در کنار طراحی سایت ورزشی شما، به شما ارائه خواهد داد.

در این مورد می توان به حوزه های کلوپ طرفداران باشگاه ها، سایت های باشگاه ها، نمایش نتایج ورزشی، فروشگاه های ورزشی و... پرداخت.

فروشگاه های ورزشی و ارائه دهندگان خدمات، محصولات و کالاهای ورزشی با طراحی سایت ورزشی مناسب و درخور کار خود به شکل اختصاصی می توانند فروش و ارائه خدمات خود را با تکنیک های بازاریابی اینترنتی چندین برابر نمایند.

از مهمترین نکاتی که در انواع سایت های ورزشی باید رعایت شود این است که برای موفقیت سایت باید بتوان در موتورهای جستجو رتبه بالا به دست آورد و نرخ شاخص شدن در گوگل را نیز بالا برد. تمامی سایت ها از امکان تبلیغات تلویزیونی برخوردار نیستند و برای ورود کاربران به سایت خود باید از نوع دیگر تبلیغات استفاده نمایند. اما مهمترین نوع تبلیغ آن هم به شکل هدفمند و بدون هزینه، مسئله سئو و رتبه بالا در گوگل می باشد. اگر وب سایت ورزشی در کلمات کلیدی مورد نظر و هدف خود در رتبه بالایی قرار بگیرد، دیگر دغدغه ای در رابطه با ورود کاربران جدید به سایت خود نخواهد داشت.

نتیجه اینکه در طراحي سايت ورزشي ، به علت وجود انبوهي از سايت هاي ورزشي، براي اين كه سايتتان ديده شود بايد در گوگل جايگاه خوبي داشته باشد كه نظر مخاطب را به خود جلب كند. شرکت میهن وب گستر با تجربه فراوان در طراحی سایت های استاندارد و قدرتمند در سئو و گوگل در طراحی وب سایت ورزشی در خدمت شما می باشد.

ویژگی های سایت ورزشی: 

از ویژگی هایی که در طراحی سایت ورزشی در ابتدا باید در نظر داشته باشیم معرفی کامل ورزشی می باشد که در زمینه آن قرار است فعالیت اینترنتی انجام دهیم.

برای مثال اگر درباره ورزش بدمینتون قرار است وب سایتی طراحی نماییم، ابتدا تمام مشخصات ورزش بدمینتون و قوانین آن ورزش را به نگارش در می آوریم و پس از آن به معرفی زمینه فعالیت خود در آن ورزش می پردازیم.

داشتن قسمت اخبار مربوط به آن ورزش از ویژگی دیگری است که یک سایت ورزشی باید داشته باشد. از طریق ایجاد منویی برای قرار دادن خبرهای ورزشی روز در سایت باید اقدام نماییم، زیرا این کار باعث جذب مخاطبان خاص خبر های ورزشی به وب سایت ما خواهد شد.

همچنین ایجاد قسمتی برای اعلام نتایج زنده مسابقات ورزشی نیز تاثیر زیادی در جذب مخاطبان ورزشی به وب سایت ما خواهد داشت که باید در طراحی وب سایت خود این بخش را نیز در نظر داشته باشیم.

در انتها می توانیم به معرفی محصولات و کالاهای ورزشی بپردازیم. حتی برای آنها فروشگاه اینترنتی در نظر بگیریم و از این طریق برای خود درآمد زایی نیز داشته باشیم.

هدف از داشتن سایت های ورزشی چیست

معرفی ورزشی خاص و مشخصات آن ورزش به طرفداران آن رشته ورزشی از اهداف طراحی سایت ورزشی می باشد.

با توجه به جذابیت رشته های ورزشی و داشتن مخاطبان زیاد، طراحی سایت های ورزشی نیز گاهی اوقات با هدف درآمدزایی صورت می گیرد.

شاید بسیاری از شما با وب سایت ورزشی فوتبال 3 در ایران آشنایی داشته باشید که امروزه تعداد زیادی از کاربران اینترنتی را برای مطالعه اخبار ورزشی به وب سایت خود جذب کرده است.

این وب سایت با هدف نگارش اخبار ورزشی و نتایج زنده ورزش، توسط شبکه 3 سیما طراحی شد و پس از استقبال فراوان که از این وب سایت به عمل آمد، و با داشتن تعداد زیادی بازدید کننده، اقدام به درآمد زایی برای خود از طریق دریافت تبلیغات بنری کرد.

اما داشتن یک وب سایت حرفه ای که تمام اصول بهینه سازی سایت در آن رعایت شده باشد، مهمترین موضوع برای رسیدن به این هدف می باشد. در صورت رعایت موارد بهینه سازی سایت، وب سایت ورزشی شما از طریق موتور های جست و جو، در یافتن کلمات کلیدی وب سایت، مثل خبر های ورزشی و... به کاربران معرفی خواهد شد و وب سایت شما دارای بازدید کننده فراوانی می گردد.

شرکت طراحی سایت میهن وب گستر با داشتن طراحان با تجربه و آشنا به علوم روز طراحی سایت حرفه ای می تواند بهترین وب سایت ورزشی را با گرافیک خاص آن رشته ورزشی برای شما طراحی نماید و شما را در رسیدن به این هدف سوق دهد

 دلایل موفقیت سایت ورزشی

مهمترین دلیل موفقیت یک وب سایت ورزشی داشتن مخاطبان زیاد و بازدید کنندگان فراوان می باشد، زیرا از این راه ما می توانیم همانند وب سایت معروف ورزشی در ایران ( ورزش 3) اقدام به درآمد زایی اینترنتی برای خود نماییم؛ این درآمد زایی می تواند از راه دریافت بنر های تبلیغاتی در سایت ما اتفاق افتد.

مهمترین دلیل موفقیت وب سایت های ورزشی مثل ورزش 3 تبلیغات گسترده تلویزیونی بوده است که البته با توجه به اینکه این وب سایت مخصوص خود شبکه 3 سیما می باشد، هزینه ای برای تبلیغات پرداخت نشده است، اما اگر ما قصد داشته باشیم که تبلیغات برای وب سایت خود را در شبکه های تلویزیونی انجام دهیم، باید هزینه گزافی پرداخت نماییم.

بهترین و کم هزینه ترین راه حل برای این موضوع و رسیدن به موفقیت، استفاده از موارد بهینه سازی سایت در کنار طراحی حرفه ای وب سایت می باشد که نتیجه آن جذب مخاطبان بیشمار از طریق موتورهای جستجوگر در کلمات کلیدی مربوط به ورزش مورد نظر می باشد.

شرکت طراحی سایت میهن وب گستر با سابقه درخشان در زمینه طراحی سایت های حرفه ای که دارای رتبه های عالی در نتایج جستجوی کلمات کلیدی وب سایت خود هستند، می تواند بهترین انتخاب شما برای طراحی سایت باشد.

شما کافی است که نتایج بدست آمده را در بخش بهینه سازی وب سایت مشاهده نمایید تا دلیل انتخاب شرکت میهن وب گستر را برای طراحی سایت تایید نمایید.

 هزینه های طراحی سایت ورزشی

هزینه طراحی سایت ورزشی و پیاده سازی آن بستگی به امکانات مورد نظر شما برای وب سایت خود دارد. تعرفه طراحی سایت ورزشی شرکت میهن وب گستر، با توجه به زمان و ارزش کاری سنجیده شده و بصورت منصفانه ای ارائه می گردد. 

برای اطلاع از هزینه و قیمت طراحی با اطلاعات تماس زیر ارتباط برقرار نمایید :

خط اختصاصی تهران : 77476631-021  

آدرس ایمیل:   info@mihandesigner.ir





:: برچسب‌ها: طراحی سایت ورزشی,سایت ورزشی,طراحی وب سایت ورزشی,سایت ورزشی ,
:: بازدید از این مطلب : 257
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 اسفند 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: